FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Efter ett bra tags arbete med den här webbplatsen är den nu äntligen klar (så när som på annonser). Webbplatsen - musikauktioner . com - är en webbplats som tillhandahåller auktioner. Våra medlemmar kan sälja och köpa i auktionsform. Tanken med projektet är att göra det 100% mobilt (man ska kunna sköta allt man kan göra på webbplatsen via wap och sms), men fram tills det är genomfört sköts all försäljning på webbplatsen.
Kom gärna med synpunkter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Första minuten gick åt att försöka analysera vart jag kommit, så jag tror du bör vara lite mer tydlig så att du inte tappar besökare. Exempelvis så borde du skippa rubriken "Startsidan" och istället skriva något mer välkomnande.
Jag sknar också lite snabb länkar till imdb.com etc. så man snabbt kan se om det är rätt film/platta man vill ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Menar du att den är svårnavigerad?
Det där med imdb var ingen dum idé. Ska titta närmare på det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker att jag har försökt göra det med texten på startsidan, men det kanske inte räcker hela vägen. Jag får undersöka det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har fått kritik på att sidan är väldigt segladdad. Märker ni det också? Jag uppfattar den inte som segladdad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag håller med missdomains kommentarer om att den borde bli lite tydligare på framsidan. Svårt att ge konkreta exempel men det fixar du säkert. Sidan laddas väldigt snabbt hos mig (Telia 0.5Mbit - Stockholm).
Sedan undrar jag om du behöver skriva ut "numret" i listorna, t.ex. "000000000057". Det ser väldigt konstigt ut och förstör layouten runt en annrs bra utformad lista. Lycka till ! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|