FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det som stör mig lite är att jag inte hittar hur man kan lista alla domäner för ett speciellt Kontakt-ID. Jag har tre Kontakt-ID och skulle flytta över alla domäner till bara ett av de, men vet inte vilka domäner varje Kontakt-ID innehåller.
Har jag missat denna sökningen man kan få fram? Mailat ISS med den frågan, men jag antar att de har fullt och svaret kommer inte så snabbt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
|
Man får kolla domän för domän och ändra. Gjorde det själv på 90 domäner igår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om du har over 20 domener skal du ha valget Massändring nederst til venstre. Der kan du velge å erstatte et kontakt-ID med et annet.
central |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
|
Citat:
Det går bara för avi, admin och teknisk kontakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fått några mail iis inatt där dem har skapat konton till domänhanteraren. Men varför kan de inte skriva ut i mailet vilken domän det hör till?
Kommer bli apjobbigt när jag manuellt får gå in och kolla på varje mail för att se vilken domän inloggningen hör till. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Administratör
|
Jobbigt att man inte kan få IE7.0 att spara login/lösenord. Är det för att det är https?
Några tips?
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur kommer sig detta, hittade en domän på iis som det står expires: 2007-02-10 på och status active. Borde inte denna domän finnas tillgänglig att regga för andra nu och absolut inte stå som active?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|