FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej hej,
Försöker att konvertera in en DVD-film som inte har något kopieringskydd och är ok för detta. Till Adobe Premiere 2.0 men lyckas inte få in filerna i adobe. Någon som vet hur man bär sig åt? Måste jag döpa om VOB till något annat format??? tacksam för hjälp. Mvh Mathias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Använd VOB2MPG och sen importera mpgen. Kan räcka att bara döpa om vob till mpg ibland också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Bladet
Jag provade att döpa om den men det gick inte endast texten fick "namnet".mpg men inte filen?? Det finns två VOb:ar 1 & 2 den första är störst menar du att jag skall använda den andra dvs den mindre? Eller hur menar du, jag får tilt....heheheeh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Använd Vob2mpg, att döpa om hjälper inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
OK, tack för hjälpen.....
En liten fråga från en "färsking" vad är Vob2mpg? En program? finns den i Adobe? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen,
Nu har jag fixat ett program Vob2mpg...funkar fin fint! Jag har två stycken VOB filer VTS_ 01_1 & VTS_ 01_2. VTS_ 01_1 funkar hur bra som helst att konvertera dock hittar den inte VTS_ 01_2.??? Hur fan på ren Svenska hittar den filen? Det går bara inte att hitta den??? eftersom bara 1:an kommer med kommer inte allt med!!!! HJÄÄÄÄÄÄLP! tack! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|