FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Så man vill inte spendera några direkta pengar på det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skicka tillbaka prylarna till dem och begär pengarna tillbaka med hänvisning till att det inte är det du beställt som levererats. Enkel start - du vill ju ändå inte sälja prylarna själv.
Sen kan du börja agera därefter om du inte får någon reaktion från dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jompers förslag tycker jag låter lite risky... skickar du tillbaka prylarna så får du nog aldrig se prylarna eller pengarna igen. Eftersom du inte har kvitto på det hela så är det en dum idé att göra så.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Han är ju inte intresserad av att sälja prylarna själv ändå.
Det verkar inte rätt av vara ett skumraskföretag, det brukar alltid skrämma motparten lite att få problemet i sitt eget knä på ett konkret sätt samtidigt som du agerar som om allt vore i sin ordning och du bara returnerar en vara du är missnöjd med. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Nja,jag vågar inte skicka tillbaks bevismaterialet innan allt är avklarat.
Konstigt nog så är det ett väldigt känt företag och jag förstår inte hur denna person kan sk*ta ner sig och sitt företag för så lite. Kommer inte att lägga ner detta,kosta vad det vill. Försöker nu nå personen,har telefonnummer till både hans mobil och företaget,ingen som svarar.Ska ha tag i personen innan jag inleder någon process,allt kan ju ha sina förklaringar. <_< |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|