FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon annan som är här i London på search engine strategies-konferensen?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Validating
|
Har 2 tekniker där, Daniel och Tobias :-)
Vill du ha kontakt så PM'a så skall du få MSN eller tel#. Hans |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Var mest intresserad av att se hur stort intresse det fanns bland WN:are att åka på dyliga konferenser.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag var på SES en gång för 1,5 år sedan och tycker det är lite väl riktat mot amerikanska marknaden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Den här kändes ganska väl inriktad för Europeiska marknaden tycker jag nog. Men det har väl svängt en del sedan folk fått upp ögonen för hur viktigt det är med t.ex. localization för att rikta in sig mot "nya" marknader pga nya lagar m.m. i USA. Nästa SES är ju även den i Europa (München).
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag var i stockholm och många av talarna var amerikaner och man pratade om amerikanska tjänster, amerikanska sajter och saker som gäller för amerikanska marknaden, t.ex. google local search, google news (som inte fanns i sverige då), ask jewes, yahoo (som är små i sverige), och många små amerikanska uppstickare.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|