FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns en enklare och kanske tråkigare version också för er som inte förstår.
http://www.micmac.se/5.swf/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Nuvarande rekord: 87 000!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick bara 2,137 poäng, men kom till level 35 i varje fall
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag bygger en massa fire torn, är det bra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kom på 1577 plats med 6892 poäng, klarade spelet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
får typ 39 000 poäng varje gång.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Som bäst har jag kommit på 19:e plats på topplistan. Fick då typ 50-60000 poäng. Nu har det dock lagts till flera banor och tornen har modifierats en del sedan dess, så att det blivit lite inflation i hur mycket poäng man kan få... Tack vare räntan gör ju varje ny bana som läggs till att man får ganska mycket högre vinst... $60,000 blir med 35% ränta $269,000, fem banor senare. Totalpoängen är relaterad till vinsten.
Har inte orkat försöka förbättra mig så mycket sedan dess. Använder man bara kanontorn (samt på luftbanorna lufttorn som man säljer så fort de gjort sitt) får man för övrigt kanonpoäng. Men det ger förslitningsskador i pekfingret. Säljer man så många torn man hinner innan ronden är slut när man har 35% ränta tjänar man för övrigt ytterligare lite pengar på detta, i och med att man erhåller 75% av inköpspriset tillbaka, och får 35% ränta på detta, vilket blir 101.25% av inköpspriset. Men att sälja 300 torn och sedan bygga upp dem igen varje rond orkade jag inte. Det blev för långtråkigt... Nu ska jag gå och skriva en doktorsavhandling om mina teorier för framgångsrika strategier i Critters nästa spel som snart släpps. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Problemet är att spelet ger minuspoäng om man säljer mer än tre torn på en omgång (Är inte säker på att det är just tre, men det finns en formel som ger poäng för de första tornen man säljer, och sedan drar av poäng för de resterande).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur fasen fick man träd? Kunde inte "reasearch earth" utan träd!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|