FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Har ni fler tips och idéer får ni gärna skicka dem till vår elektroninska förslagslåda: [email protected] Tveka inte berätta vad du alltid önskat dig! / Publisher-teamet |
|||
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Read Only
|
Kan man ändra email adressen hos er utan att det blir några problem?
|
||
![]() |
![]() |
#104 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
//TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag väntar sedan 2.5 år på att datum för kommande utbetalningar ska uppdateras men börjar lite smått tappa hoppot om att det ska ske.
De kommande utbetalningarna sker följande veckor: Utbetalningsdatum: Gäller för provision genererad fram till: vecka 35 - 23 augusti 2004 15 juli 2004 vecka 38 - 15 september 2004 23 augusti 2004 vecka 43 - 18 oktober 2004 15 september 2004 vecka 47 - 15 november 2004 18 oktober 2004 vecka 51 - 15 december 2004 15 november 2004 |
||
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Asso jag försöker att byta lösenord men får hela tiden session time out när jag trycker på uppdatera. Varför?
|
||
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
|||
Medlem
|
Supportformuläret fungerar inte för mig.
Använder MIE. |
||
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Utbetalningarna är ju den enda anledningen till att man samarbetar med TD, funkar inte utbetalningarna som dom skall kan det hela kvitta. Vi jobbar ju inte för att ni skall tjäna pengar på oss direkt. |
||
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det bara jag som har problem med spårningen av unika besökare till Musicbrigades program hos TD?
Har mailat TD om det men i vanlig ordning så dröjer svaren. //Björn |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|