FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skänka några miljoner till någon mot att man får filma denne några år frammöver. Vad köps för pengarna. Vilka investeringar görs. Till vem eller vad skänks pengarna. Kan nog bli ganska intressant vilka möjligheter som öppnas för människor som plötsligt blir rika. Tror säker man skulle få lära sig en del också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Köpa månen och sen använda hålen för att hyra ut lagringsutrymmen åt hela världen. En plats som saknar naturkatastrofer kommer att bli eftersträvat av all världens regeringar B) osså brillor så man inte blir blind av solen.
PS. hoppas bara hålen inte har en massa Alien ägg som väntar när jag firar ner en anställd ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
1. Köpa lite fastigheter på några trevliga platser i världen, att nyttja för mig och min släkt.
2. Stoppa in tillräckligt på något bra ställe så att det håller sig växande framöver. 3. Investera i bra projekt (som bot mot sjukdomar). Nej, ingen egen armé, attackflygplan etc. Det får man inte för 1.8 miljarder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Nykomling
|
1. införskaffa många olika fonder, aktier och sparkonton så man kan leva gott på räntan
2. jobba med olika projekt och välgörenhets grejer för att försöka göra världen bättre. 3. köpa 10 vindkraftverk 4. starta ett läkemedelsföretag som tar fram nya läkemedel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skoj tanke, men tråkigt när man återgår till verkligheten :-(
Skulle troligen donera bort en hel del direkt. Sedan rollat med ett par vänner och rest runt. Försöka hitta intressen och nya ställen för att underhålla livet. Whatever. Eller spelat lite datorspel tills jag dör. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1. köpa mAx
2. införa utkörning på mAx 3. införa dygnet runt öppettider på mAx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hus i thailand.. 10 fruar som sköter disk matlagning service m.m.m
sen arbeta därifrån med en paparplydrink i näven resten av livet. en slant till släkt o vänner. en slant till cancer forskning några mille till piratebay så de får sin ö. o sen använda resten av pengarna för att på alla sätt få bort moderaterna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bortsett från punkt 2 och 3 skulle jag göra motsatsen till vad knullis skulle göra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
|
Citat:
Så alla som suktar efter pengar bör satsa på att födas rika eller att arbeta hårt. Men lotto gör ingen lycklig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Nej, jag håller med. Att kasta pengar omkring sig och bara slappa skulle jag aldirg orka med. Med så mycket pengar har man otroliga möjligheter att investera i intressanta projekt och jobba riktigt mycket med just det man vill. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|