FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det är inte helt omöjligt att sidan är större än vad man tror. Sedan kan man ju ifrågasätta om det är 1,1 miljoner unika besökare eller om det bara är Pageviews som räknas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Leta . se har ju varit med ganska länge, har också hört att de har en äldre målgrupp som inte spenderar jättemycket tid på nätet ... målgrupp som dock är väldigt köpstark.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Internetworld skriver om "Fler tänkbara uppköp för Eniro"
http://www.idg.se/2.1085/1.92966 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Grattis Emil, en del av Eniro snart eller? =)
Har faktiskt hört väldigt mycket radioreklam för leta.se i bilen på väg till jobbet, men besökte siten första gången nyss. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Är äldre målgrupp tydligen. Har använt leta.se i flera år. Tycker den är enkel och bra utgångspunkt priset är nog ganska relevant har man en vinst på 6 mille/år vill man nog ha ca 50 för att sälja annars är det bara att fortsätta håva in vinsten
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Till alla ni som blir förvånade över att leta.se har mycket trafik och även inte visste den fanns..
Jag själv får dagligen trafik ifrån leta.se när människor använder sig av deras "google" version till sökmotor. Jag antar även att de flesta som finns med på ett gäng sökord får lika så. Har ni koll på eran trafik från sökmotorer? :wacko: Var för övrigt genom statistiken jag hittade leta.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har stenhård koll på besöksstatistiken på mina viktigaste sajter... både egna och ett par kunders... och har aldrig lagt märke till leta.se tidigare. På en kunds sajt, som har cirka 5-6000 besökare per månad, så hittade jag under hela förra året EN besökare som kom från leta.se. Imponerande siffra!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag besökta Leta.se för något år sedan och tyckte att den var ganska dålig då.
Men nu ser det helt annorlunda ut. Jag tycker definitivt att de har lyckats att skapa en snygg och enkel startsida. Mycket bättre än tidigare! Men var kommer de där 6 miljonerna i vinst någonstans ifrån? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
hm nu när ni säger det, så var det första gången jag ens såg sidan..
tänkte först på hitta.se som jag besökt ett par gånger, men vad är det som är så bra med leta.se? vad jag såg länkar den lite överallt och använder andra sökmotorer till att söka med..? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
alldrig hört talas om leta.se heller?
siten ser lite "90tal" ut tycker jag med... om dom skall konkurera med hitta.se såligger dom nog rejält efter fortfarande. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|