FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag skulle vilja ha lite feedback på mitt community. Det är iofs inte jag som gjort det, det är ett community från lavacommunity.se, men det jag vill ha feedback på är vilket intryck man får när man precis kommer in på sidan. Blir man nyfiken och vill bli medlem eller vill man därifrån?
http://www.catlovers.mylava.net/ Jag tackar på förhand för era kommentarer och önskar er alla en riktigt GOD JUL! ![]() Mvh Jennifer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tyckte det såg ganska trevligt ut. Hade jag gillat katter hade jag nog registrerat mig. :]
God Jul blanketten var riktigt fin! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej tack så mycket för din feedback.
![]() Är det någon mer som har något att säga om den så vore jag glad? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
När jag ändå har tråden här så vill jag passa på att fråga vad ni tycker om min julkalender som jag har gjort för CatLovers hemsida.
http://www.jennifernilsson.se/kalender/jul...ulkalender.html är adressen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Man ska väl inte komma åt datumen innan dem har varit?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Egentligen så kanske det inte borde vara så men det var nömligen så att jag kom på igår att jag skulle göra en kalender och så var det ju redan den 7 så jag bestämde mig för att strunta i det så att den blev klar snabbare.
Dessutom tänkte jag såhär: I en vanlig chokladkalender eller annan julkalender kan man ju öppna alla luckor i förväg om man känner för det, så då vore det väl egentligen inget fel med att kunna öppna alla på internet också? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det någon som vill ge mig mer feedback på CatLovers.mylava.net ?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser bra ut, gillar headern! :-)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du ville ha feedback på intrycket när man kommer in på sidan. Men ett eget domännamn för att komma in på sidan skulle inte skada.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Allt var snyggt utom det rosa, byt färg
![]() |