FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur hittar jag webtrends, vilket företag säljer det, och finns det att få tag på för en hyfsad billig penning tror ni? Eller är det miljonär man ska vara för att kunna köra det? Jag skulle vilja ha en version där man kan hålla reda på lite kampanjer och försäljning. Visst borde programet klara det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
svarar mig själv eftersom ingen annan gör det. Hittade det efter lite googlande, men inte direkt billigt. Nu letar jag alternativ, alla förlag mottages tacksamt, men programmen bör klara en e-butik och ha funktioner för att se försäljning och liknande
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bläddrade igenom Internetworld 11/2006 för några veckor sedan och där fanns en artikel om olika mätverktyg. Kanske kan där finnas några tips?
http://internetworld.idg.se/2.1006/1.87944 Edit: Kolla även kommentaren på sidan jag länkade till. Finns en lista med leverantörer där. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tror Webtrends är lite "dyr" för ditt behov. Du borde kanske titta på Indextools, om du inte är nöjd med Google Analytics.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den ser ganska bra ut, men har du någon aning om prisläget?
Är så less på att titta på saker jag inte har råd med ..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Man tackar, har lite svårt att fatta detta men köper man alltså ett månadsabbonemang? Finns det ej att få hostasjälv, eller har jag fattat fel?
Finns ngn som använder det och kan ge lite feedback? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ska du hosta själv så kostar det ganska mycket mer. Eftersom du hyr en lösning kommer du billigare undan.
Fungerar ungefär samma som att hyra en webbutik, eller betala och köra den på sin egen server. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||