FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej och hå. Här är jag nu. "Boven".
Att jag står som ägare för sidan är helt korrekt. Jag har en otrolig massa projekt tillsammans med olika vänner, och vi brukar för enkelhetens skull ha alla domänerna samlade under samma konto. Jag har personligen inte haft någonting att göra mer utvecklandet utav toptube.se, och inte heller mailutskicken. Jag har ju för tusan varit på lyxsemester i Thailand - (jag tror nog att jag hade kommit hem då mailutskicken gjordes förvisso)! Blev ju otroligt pinsamt det här då jag starkt har för mig att jag till viss del varit delaktig i liknande trådar förut där även jag har uttryckt mitt missnöje över mail som dessa. Sen så känner jag väl att jag ändå får ta på mig det här eftersom jag faktiskt står som ägare för domänen, samt att det är en nära vän till mig som har varit lite väl busig. Så kort och gott, jag ber helt enkelt så mycket om ursäkt och säger det klassiska "det kommer inte att hända igen" - vilket det inte kommer att göra. Jag har stulit min väns router så att han inte kan ställa till med liknande satyg. Hoppas ni kan förlåt min vän, och då även mig. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|