| FAQ |
| Kalender |
|
|
#31 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
En sak jag är fundersam med det här, jag signa också upp mig. Och nu när jag kollar på My Subscriptions så står det att den ska förnyas den 01/21/2007. Det känns lite fel.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#32 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Båda valen är gratis. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#33 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hursomhaver så känns inte tjänsten så stabil när den inte lyckas skicka varningsms via deras superduperreduantanät (det damp in sms från de andra övervakningstjänsterna): Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#34 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#35 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Naturligtvis ska man inte kunna "skriva fel", och vi har faktiskt ändrat så att inledande nollor numera automatiskt tas bort på nyinmatade nummer, men du hann ställa in detta före vi gjorde det. Vi satsar ju på att allt ska vara användarvänligt, så vi missade bollen lite där. Fast som sagt, det är ordnat nu. ![]() Det "positiva" med det här är i alla fall att du ser att vi faktiskt informerar dig ifall SMS-larm inte når fram. Detta sagt, jul och nyår, samt under katastroftider, är SMS knappast särskilt pålitligt. Vi har dock fyra SMS-providers som vi kan gå igenom för att bättra på oddsen avsevärt. (För att inte behöva skriva så mycket, det här är hur vi gör: http://royal.pingdom.com/?p=26) |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#36 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
fasen att man missade det
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#37 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Flera av oss som får kontakta Pingdom verkar det som... |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#38 | ||
|
|||
|
Flitig postare
|
För den som är orolig för att 2006 års pingdom-julkapp tar slut om ett halvår kan uppdatera med ett nytt år: http://royal.pingdom.com/?p=174 :-)
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#39 | |||
|
||||
|