FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Då det är RIPE som personlighen har sagt det över mail samt sett att det diskuteras på olika maillinglistor på ripe samt lite olika dokument.
Kan inte säga exakt dokument då jag inte vet det själv men har själv kollat på det, och är lite olika men i grunden har alltid svaret varit nej. Sedan att det finns en del saker som diskuterades för många år sedan i deras dokument så är ändå mailet jag fått aktuellt. Mailet är under 1 år old så är inget som dom har sagt för länge sedan. Jag tycker ett mail är tillräckligt god källa för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
|
Citat:
Men är det tillräckligt för att anklaga andra operatörer som bedragare, för dom tar betalt för något du fått info på mail om att man inte får göra, utan att kunna hänvisa till en källa som styrker det som skrevs? Retorisk fråga... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Ingen som säger att dom själva inte kan kontakta RIPE för att få ett svar?
Sedan tycker jag ändå det är blåsa kunder att ta betalt för IP!!! Om man inte tror på något så får man väl själv ta sig tiden att kontakta dom eller kolla upp tills man får ett svar. För inte mitt ansvar att bevisa det, utan bara att säga vad RIPE själva har sagt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
|
Jag ger upp...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker 300:- är skit dyrt för 10 IP adresser. Det är verkligen att blåsa kunder.
Du kan hitta mycket billigare leverantörer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|