FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag förstår inte. Jag skulle aldrig någonsin kunna framträda mig själv på det där sättet. Det är helt.. nä.. det går bara inte..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Stylingkit till bilen med små blinkande lampor under kofångaren eller i vindrutan, kromade navkapslar, säsongsbiljetter till fotbollsmatcher för att kompensera att vi aldrig blev uttagna själva, tröjor för svindyra pengar bara för att det står zlatan på ryggen och inte tusan är det kvinnor som bär Björn Borg-kalsonger. Bara för att nämna några banala saker, det finns många fler. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() och navkapslar..? heter det inte fälgar ![]() samt zlatan.. usch nu fick jag en hemsk sommarlåt på huvudet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Känns ganska tillgjort...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kul att hon driver med hela branchen sådär. Till och med burken var pimpad med fake diamanter.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta verkar vara fake men man vet ju aldrig.. :blink:
Rent allmänt ser man rätt ofta i amerikanska program att de ger saker till studiopubliken. Ofta brukar programledaren stå o prata om hur bra den här grejen är. Finns det några gränser i USA mellan själva programmet och reklam egentligen? ![]() Lär ju kosta duktigt med pengar i produktplacering |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|