FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hej! Jag har upptäckt att min inbox för meddelanden (PM) bara ökar och ökar i storlek (procent), trots att jag tar bort meddelanden från inbox.
Sedan insåg jag att denna version av Invision Power Board ska ha en mapp där skickade meddelanden sparas. Dock ser jag ingen knapp för att komma till mina skickade meddelanden. Inboxens adress är http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...&CODE=01&VID=in För att komma till skickade meddelanden måste jag manuellt skriva in http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...ODE=01&VID=sent Kanske borde ni administratörer kunna ordrna en länk till skickade meddelanden precis under "Gå till inkorgen"? P.s. Såg nu att man kan välja mapp där i hörnet, men det blir säkerligen mycket enklare med länken som jag skrev om (att jag inte har mäkrt detta på ett helt år!!) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
I din Inbox, alla dina inkomna meddelanden listas där... längst ut till höger listas kolumnerna datum och checkboxar (för borttagning). Precis ovanför dessa kolumner har du texten (i fetstil) "Gå till mapp:" och en dropdownmeny där det står "Inbox", ändra till "Sent Items" och klicka på knappen "Gå".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag såg det nu, läs "P.s."
Men det skulle vara betydligt enklare med en länk under "Gå till inkorgen", det är det jag försöker säga. Så är det på de flesta IBP forum jag varit på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Haha. Vad schysst att man fick veta hur man kommer till "Sent Items". Äntligen! Jag har verkligen letat efter den funktioen. Tillslut har det blivit så att jag har sparat vissa av skickade meddelanden i text-dokument.
Btw. Någon som skulle kunna öka på utrymmet varje medlem har? ![]() "Du har 140 meddelanden av maximalt 150 som kan sparas" Känns inte som att en 400 meddelanden eller så skulle vara så farligt. Men bra för oss! Säkert så att begränsningen bara är en gammal standardinställning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|