FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan....
Jag funderar på öppna en ny sida, med en ide,.. men jag har inte riktigt den tiden och kunskapen att programmera asp elr nåt likande språk. Jag undrar nu, vart kan man vända sig till för detta, typ vilka företag, vilka e billigast,vilka är bäst osv hur mycket kommer det att kosta ungefär... ni kan ge ett ex på ett normalt stor sida ? Priser, kontakter, programmerare ??? Hör av er!! [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad för typ av sajt handlar det om?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du är beredd att anlita en engelskspråkig (eller hindispråkig) programmerare kan du försöka på guru.com eller sitepoint.com
Fördelen med dessa "bid" sajter är att man kan hitta nån Indisk eller Kazaktansk programmerare som är billig men bra (jag kommer att få skit för detta). Du kan ju be dom skapa HTML "templates" så är det lättare att översätta till svenska. Du kan också försöka på olika fora (typ idg.se) där många programmerare samlas. Titta även efter färdiga scripter (cgi-resources.com, hotscripts.com med mera), med lite tur kan du hitta en färdig script som motsvarar dina behov eller som bara behöver modifieras lite. Det finns ungefär en miljard programmerare som vill ha dig som kund. Således är det bara att välja och vraka. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|