FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Blev uppringd av en säljare från en sida som heter spara30.se. Dom har en sida i danmark också, spar30.dk. Om jag minns rätt så sa säljaren att dom är jättestora i danmark, o nystartade i Sverige. Det dom erbjöd var 2 månader att synas på deras hemsida, och ett utskick i deras nyhetsbrev, allt detta för 1500 kr. (nyhetsbrevet hade 50 000 prenumeranter). Nån som vet mer om dessa, eller som också blivit uppringd av dom? Predrag Beastwear |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
har aldrig hört om dom, men är de stora i danmark så är det kanske inte så konstigt..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Danska sidan är ju uppenbart mer inarbetad, PR4 Alexa ca 200 000, ganska mycket produkter osv ... men 1500 för att synas på svenska sidan låter väll dyrt även om deras 50 000 mail skulle vara av verklig kanonkvalité (vilket ju sällan/aldrig är fallet).
Oftast är väll såna här erbjudanden baserade på: Göra hemsida, köpa nån maillista, sätta ihop ett tydligt erbjudande, anställa provisionsbaserat telemarketing bolag (där telemarketingbolaget kanske får en tusenlapp per försäljning). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dom spamar min e-mail... hmm... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hm, de ringde mig i dag och var fortfarande nystartade. ser att tråden är från dec 2006.
Var det ngn som nappade på erbjudandet och gav det ngt? Jag är tveksam, men vill ändå gärna kolla upp det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gammal tråd, men får väl erkänna att jag föll för den här skiten, eller ja, jag blev nyfiken och ville testa. Självklart gav det ingenting. Nada. Zip. Null.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har varit med där. Fick priset 300 kr för att vara med i utskicket och synas på sidan. Det var inte bra. Nästintill 0 besökare. Rekomenderas inte.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|