FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan du inte se i dustins ordersystem om efternamnet fanns med i ordern?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ska väl inflika med att det problem jag skrev om högre upp inträffat på 1 av totalt 82 ordrar på Dustin, annars fungerar dom smärtfritt.
Guld värt att dom vanligen är snabba, inte mycket att fundera på även om de är dyrare än andra lågpris-nissar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Måste bara hålla med Decibel, Dustin är vanligvis kanonbra, snabba lerveranser från eget lager, ibland leverans samma dag som man ringer, annars dagen efter (företags paket).
Dock har jag haft några småproblem med saker som inte finns i lager, tex 1.5 månads leveranstid på en nätkabel till en toshiba laptop (tack och lov så var det en reserv kabel så datorn kunde användas ändå) och ett par ordrar där varor ej fans på lager, senast en acer laptop, som efter 2 veckor inte fans på lager och hade utgått, de föreslog en annan version av acer som vi accepterade, denna fanns dock ej heller på lager och efter 2 veckor till så hade även denna produkt utgått så vi fick ta en tredje modell av Acer med bara 512Mb minne, denna laptop kom dock inte utan jag fick ringa och då kunde de ej svara på varför ordern inte hade släppts, allt fanns på deras hyllor, efter telesamtalet så kom den dock nästa morgon. Jag köper vanligtvis all datorutrustning från Dustin pga att det går snabbt, de har de mesta i lager, minde bra är väll deras 10 dagars fakturor (tror det är det som ekonomi tjejen gnäller över). 4 pluss av 5 möjliga från mig :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har jag i 3 dagar talat med dem varje dag, och de sitter varje ggn "just nu" med sin postansvarige. Och väntar på hur de ska gå vidare med ärendet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du betalt? Kräv att de skickar produkten igen då den inte kommit fram. Om den kommit bort hos posten får de lösa det med posten - det är inte ditt problem.
Har du inte betalat så avbeställ och beställ hos någon annan om de inte får iväg något.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Juridiskt sätt lär man inte kunna kräva att dom skickar om varan, då deras ansvar slutade när posten tog emot paketet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag tycker att du ska kontakta Dustin och begära en ersättningsleverans eller att köpet hävs och pengarna återsänds till dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dustin har utan snack skickat nya saker när ett paket försvann i posten för mig. Det försvunna paketet dök upp några veckor senare, adresslappen hade trillat av och posten hade fått öppna det för att försöka reda ut vem som skulle ha det. De har en speciell avdelning som pysslar med sånt så det brukar ta lite tid.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|