FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ett par domäner som jag inte har användning för
lindarosing.net lindarosing.org Dessa två ovanstående har en tendens att öka när även nämnda person gör sig synlig på ett eller annat sätt görs sig synlig i press. Allrahelst när hennes egna domännamn inte längre är i bruk. Dessa var till salu tidigare och skulle köpas, dock en lustig man som jiddrade så jag struntade i det. smartamobiler.se Pris: bud |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag kanske lever under en sten, men vem fan är linda rosing? :huh:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
BB LINDA ju!!! :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
bigbrotherlinda.com är ledig. Det är nog ett säkrare kort, hur många vet vad BB Linda heter i efternamn!? :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
lindarosing.com har haft reklam lite överallt , att folk surfar "fel" till dom andra är oundvikligt.
lindasomvarmedibigbrother2003.com är också ledig, dock inte någon sådan jag säljer ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
lite OT, någon som har koll på varför lindarosing.com / paparazzia.com är nerstängda?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Prova jennajameson.se hon finns ofta i folks tv-ruta, linda kommer att vara glömd snart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |