FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag får dagligen tonvis med spam, varav en stor del fastnar i mitt spamfilter.
För någon dag sedan lade jag in nästan samtliga toppdomäner i mitt spamfilter med undantag från .com , .se, .nu. Allt annat hamnar i mitt filter som jag senare går till och markerar de som hamnat där felaktigt. Klistra in listan och se om det hjälper. .ru co.za .COM .ORG .EDU .GOV .NET .UK .RU .JP .DE .CN .PL .NL .FR .CA .KR .AU .TW .DK .BR .CH .IT .SE .BE .INFO .US .CZ .ES .FI .NO .EE .UA .INT .RO .HU .AT .SK .EU .NZ .PT .MX .IL .AR .IE .ZA .MIL .TH .HR .CL .HK .TR .IN .GR .LT .VE .SI .BY .BIZ .NU .TV .MY .CC .LV .ID .VN .IS .SG .BG .PY .CO .WS .PE .KZ .PH .SU .FM .YU .LU .TO .IR .PK .MD .TK .UZ .BA .CU .NI .CR .SV .UY .SA .BO .GE .AE .EG .MA .MK .AM .LI .EC .MO .CX .MS .KG .ST .CAT .LB .NAME .MN .CY .TN .AZ .BZ .PA .MT .GT .LK .TC .TT .JO .BS .DO .BD .PR .FO .KW .COOP .VU .VA .PS .KE .GL .MU .HN .MC .LA .NP .BH .AC .AS .SN .MUSEUM .FJ .AG .SM .NA .UG .DZ .BF .QA .JM .PG .AL .PF .AERO .TZ .NC .NR .MZ .SH .MG .BN .JE .SY .ZW .RW .OM .GS .MM .IM .ZM .BW .MR .GI .SR .VG .CI .KH .CM .GG .KY .TF .HM .NG .GH .BB .MV .IO .LY .CD .AD .AO .MP .SC .RE .VC .TM .ML .BM .TJ .TP .PW .LS .BT .DJ .CV .PRO .NF .GM .AI .ET .YE .AF .VI .AN .PN .GY .LC .SZ .CG .MW .TRAVEL .BI .CK .DM .TG .KI .GP .NE .BJ .SB .AQ .SD .GA .TL .HT .GU .AW .JOBS .SL .MQ .GN .GD .ER .FK .GQ .LR .GF .MOBI .KM .KN .TD .CF .IQ .ARPA .YT .WF .GW .SO .MH .UM .BV .PM .GB .SJ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Aktiverade greylisting för någon vecka sedan och 99% av all spam försvann utan att vi börajr spärra mindre toppdomäner
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du har ju .se och .com med i listan?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, och jag lovar dig att ifall du lägger in alla topdomäner så kommer ditt filter att ta 100% av alla spam.
Oj, ursäkte lite OT, men om du ändå måste gå igenom din spamkatalog för att leta efter alla felaktigt sorterade mail så tappar man ju meningen med spamfilter eller? Vore det inte bättre att köra graylisting, bayesiansk filtrering eller liknande? /H. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|