FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag undrar om någon har tips på en mobiltelefon som man kan spela in samtal med. Alla telefoner idag verkar ju ha minneskort, så det borde väl vara möjligt att spela in samtal på en minnessticka? Att sedan flytta över den sparade ljudfilen till datorn borde ju vara en enkel match.
Jag har ingen vidare koll på mobiltelefoner. Det kanske är standard i dagens telefoner att man kan spela in samtal? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en SonyEricssom 750i. Använder inspelningsfunktionen flitigt och sparar inspelade samtal på datorn vid behov.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att det funkar med de flesta nyare sonyericsson-telefoner, har ingen erfarenhet av Nokia eller andra tillverkare dock.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
S60 modellerna (66xx, Nxx, Exx, mfl) klarar av att spela in. Sedan är det inga problem att flytta över ljudklippet till minneskortet, alternativt skicka över det till datorn via blåtand eller usb-kabel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en Sony Ericsson W810i och den fungerar prima, kan spela in samtal och flytta över till datorn. Det följer med ett 512 mb minneskort som standard, vilket räcker rätt bra till både musik och inspelade samtal.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Tack för alla svar!
Någon som vet om det fungerar att spela in samtal på en SonyEricsson w950i? Jag blev sugen på den. Jag har alltid bara haft telefoner som man kan ringa med. Men det kanske skulle vara kul att prova någon med extra mycket lull-lull ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Telefon som man kan ringa med OCH som torde göra dig till tuffast i stan: Technophone PC107. Jag tror på retro, att vi kommer få se allt större telefoner när folk blir sura på att de tappar bort sina lurar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Mitac Mio Digiwalker
A701 fast den är en Smartphone (handdator, telefon, kamera, gps) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ta en titt på Nokia n95
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alla telefoner med symbian kan spela in. Har ett trevligt litet program i telefonen som är symbian baserat som klarar allt man kan tänka sig.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|