FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
[QUOTE=PeterHA,Oct 20 2006, 15:42]
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tack för att du rekommenderar mig vad jag skall göra, men det har jag redan bestämt själv. |
|||
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
|
Läste ungefär till sida 3 och orkade sedan inte läsa dessa
pissiga inlägg utav trådskaparen. Har du inga vettiga manners än att idiotförklara och ha dig? Inte räcker det med att du klagar på missdomain, nej. Alla som tycker missdomain är bra = idiot. Inte vågar du heller lyfta på luren för att din moral säger: Nej, jag mailar bara. Jag ska fan ha mitt svar ![]() Tror nog jag ska bomba skit på wn medlemmarna ist ![]() (Man kan ringa och be dem följa upp mail, info) Hoppas du fick din hjälp och hamna i någon "we hata these kunder" ![]() |
||
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Att alla inte har samma åsikt är bra, diskussionerna skulle annars bli så ensidiga och helt onödiga. |
|||
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
|
Yes. För det finns ingen skillnad på elakt och gott.
Inte heller när man paserat gränserna, precis som du och jag. ![]() Trevlig fantasi du lever i |
||
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
1. Hur bevisar du att ditt meddelande kommit fram? 2. Hur bevisar du att ditt meddelande lästs? 3. Hur bevisar du att ditt meddelande lästs av rätt person? Jämställt med brev var väl då köpare och säljare i samförstånd diskuterat vi epost hur det skulle gåtill. Lite annan situation än detta. Att du _aldrig_ haft strul med epost är bara att gratulera. Jag har svårt att tro det men säger du så så får man väl tro dig. Personligen så tror jag du får bättre gehör om du försöker få till en dialog med MissDomain istället för att skälla till ingen nytta i ett forum. |
||
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ganska låg nivå på kritiken av MissDomain här som tyder på oförstånd och naivitet, självklart kan man inte jämställa mail med brev eller telefonsamtal i praktiken oavsett vad domstolen säger. Måste man ha tag i Emil / företaget så finns det som han själv säger flera alternativ...., klarar man inte av annat än mail så är man antingen envis bortom rim och reson eller dummaren än en brödrost.
Stängt ämne |
|
|