FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag driver ett Erotik Community sedan sommaren-06, och idag är den till salu! Sidan, databasen, inklusive 1 .se domän tillhörande sidan, Allt är egenutvecklad kod. Sidan är programmerad i ASP, och rullar på en MySQL-databas. Antalet medlemmar uppgår till 1999 stycken i dagsläget. Sidan lades upp första gången på nätet i början av 2006. Trafiken till sidan är blygsam och uppgår till ca 100-200 besök / dygn Tyvärr är aktiviteten inte den bästa. Sidan har inte marknadsförts något alls av mig via annonser eller på annat sätt. Några nyhetsbrev har inte utgått på några sätt till medlemmarna och tiden att arbeta med sidan finns inte i nuläget och enligt bedömning inte heller framöver. Intresset finns från medlemmarna att aktivt delta i aktivitet och marknadsföring kring denna sida men då först när det händer något på utvecklingsfronten för sidan enligt mess internt på sidan till mig samt finns upptaget i forumet på sidan. Sidan har även inbyggda SMS-tjänster, med detta kan man köpa VIP och få tillgång till fler funktioner. Dock har vi ingen leverantör i dagsläget då ny skulle tas fram vilket inte skett. Administrationen kan man kolla inkomna och styra det mesta på sidan. Administrationen, är enligt mig väldigt kraftfull, och det går i stort sett att administrera hela sidan. Visning av Admin kan ordnas vid seriösa samtal. För att slippa skambud så har utropspriset lagts på 6000 kr eller högstbjudande. För att visa ditt intresse så går det bra att kontakta mig på mailadress som erhålls via Pm till mig. Telenummer att fortsätta diskutera eventuellt köp kan erhållas. Intressenter kan kontakta mig i första skedet via mail eller diskutera detta i denna tråd. Håll er till topic tack, d.v.s. skriv inte om du inte är intresserad Intresserade / spekulant erhåller adressen till sidan via PM eller per mailförfrågan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej! Är intresserad. Skicka gäran en länk samt mer info.
MVH/ M |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|