FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja ni får ursäkta. Men jag blir tokig. Jag har suttit och klickat och klickat och klickat mig runt
på deras förbannade hemsida utan att hitta _EN_ enda mailadress eller _ETT_ enda mailforumlär för att ställa frågor som gäller mitt ärende. Det är en så enkelt sak. Jag har gjort en order, betalat den, fått 2/3 produkter. Den tredje har dom inte fått in på lagret än, och jag kommer flytta imorgon och behöver därför ändra leveransadressen. Det var inga problem att göra det på iställningar, men samtidigt så står det att den nya leveransadressen kommer gäller på ordrar som läggs f.o.m nu. Snälla, ge mig en e-postadress :> |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du inte beställt adressändring med eftersändning? Om du gjort det så behöver du inte oroa dig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Klart underkänt för CDON. Hur ska en normal människa hitta det?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kundservices (högst upp i högra hörnet) -> Kontakta kundtjänst -> Välj ärende.
Jag tycker det var simplaste grejen att hitta på den sidan. PS. T.o.m min tjej hitta det på 10sec :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
tycker inte det är några problmem eftersom kundtjänsten finns i huvudmenyn och sedan är det lätt att gå in på "kontakta kundtjänst".
har varit i kontakt med dom några gånger och de svarar alltid snabbt och smidigt. gott betyg! ginza är en annan historia ... :/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||