FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vore det inte rätt bra att skapa ett forum här på wn som kallas ex: Kända störningar där man kan
meddela om serverhallar/webhotell som ligger nere eller har störningar i trafiken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Varför det? Har du b-one.com eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
^ LOL
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Att det är nere för en person betyder inte att hela brasket ligger, ett sådant forum skulle bara resultera i en massa "nu ligger xxx" följt av "funkar för mig", "inte mig", "funkar för mig med" o.s.v. Det finns så många olika sätt ett hotell kan ligga nere på att det skadar mer än hjälper, dels kan en enskild server lida av problem, en enskild operatör ha störningar som gör att en viss grupp kunder störs, en viss tjänst ligga off med mera. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Där emot saknar jag ibland en sambandssida där jag kan läsa om vilka planerade driftstopp samtliga leverantörer har på marknaden. Där också webbhotellen kan gå in och skriva in oplanerade driftavbrott. Denna sida skulle man då kunna besöka från en dator eller mobiltelefon, söka på aktuellt webbhotell för att se om någon information kommit in. Den tjänsten används väl framförallt om de själva inte har möjlighet att informera om sina kunder på eget sätt av någon anledning.
Vore inte det något? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi skall planera om kategorierna lite.
Det har varit många som vill ha köp och sälj mm. Tips gärna om ide'er här eller till i n f o ( a ) w e b m a s t e r n e t w o r k . o r g.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
det var därför jag fick den tanken ;-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Kanske vill nån av de som erbjuder denna tjänst exponera den på WN. Alternativt bygger vi nåt själva som kollar om hotellen är uppe från olika förutsättningar. Vi kommer under hösten/vintern/våren fokusera lite mer på WN.
![]() |
Svara |
|
|