FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har en sida som för ett halvår sedan sålde produkter inom bilstyling. Då leverantören inte skötte sina åtaganden var jag tvungen att lägga ner sajten. Jag får dock fortfarande 80-100 besökare per dag. Har nu endast lagt in lite text om bilstyling på en dålig design och några adsenseannonser. Det ger dock inte så mycket. Känns som att det borde finnas bättre sätt att ta tillvara på dessa besökare.
Men jag har fått hjärnsläpp och kommer inte på vad man kan göra. Vore väldigt tacksam om någon har en bra ide som kan implementeras på sajten. Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sälj länkar till andra bilsidor, alternativt sälj hela konceptet till någon annan. Kan du nog få en bra peng för.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
styling.se är ju till salu på missdomain. Kanske lägga in sajten till försäljning du ockås...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte tid att lägga ner så mycket tid på projektet bara. Så att sälja det hade varit en ide. Men vet inte om det finns någon intresserad. Domänen är inte den bästa och sidan på innehållet slängde jag upp på en kvart.
Sälja länkar till bilsidor hade väl kanske också fungerat. Har dock inte tid att hålla på och kontakta en massa sajter. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|