| FAQ |
| Kalender |
|
|
#71 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
2. Att folk missbrukar ett försäkringssystem betyder inte att man ska sänka ersättningarna utan se över kraven för inträde och kontrollerna för utbetalning. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#72 | |||
|
||||
|
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#73 | ||
|
|||
|
|
Citat:
Skall ordna ett par fina kostymer som vi kan gå runt i. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#74 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Mer makt åt mig, mindre makt åt regeringen, ingen makt åt Göran. Heja moderaterna!!
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#75 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#76 | ||
|
|||
|
|
Citat:
Vilken %-del där menar du används till akassa? Det är mest pension och sjukförsäkring. Det "försvinner" inte pengar för att regeringen förändrar vart de går, det regeringen vill uppnå nu är ju helt klart att förflytta pengar mellan de som jobbar och de som inte jobbar för att skapa ett bättre ekonomiskt klimat. Om du vill kan vi diskutera huruvida sättet de gör det på är bra eller inte, men om du vill käbbla om ATT de skall göra det så är diskussionen slut här och nu. Ang. retoriken så, jo jag har läst lite retorik på gymnasiet. Det var tyvärr inget jag fann ett större nöje i. Själv har du lite att slipa på, då jag inte tycker du uppnår ditt syfte till fullo, nämligen att provocera. Jag kan rekommendera en kurs hos Marie Söderqvist då hon verkar behärska ämnet till fullo. Vad kommer härnäst? En utmaning i diskus? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#77 | |||
|
||||
|
|
Citat:
Provokativ? Jag? Jaha, det gör mig inget för mitt uppsåt är inte att provocera men jag är medveten om att det kan uppfattas så. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#78 | |||
|
||||
|