FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Med tanke på senaste tidens köpsugna medlemmar på WN så passar jag på att slänga ut en erotisk webplats till försäljning.
Säljer hela webplatsen www.onanera.se inkl. server inköpt februari 2006. Domänen har varit i drift sedan 2003-07-30. Antalet unika besök sedan februari 2006 har varit 2973/dygn i genomsnitt. Seriösa bud mottages t.o.m 17 september och är jag inte nöjd med det högsta budet då så kommer jag inte att sälja. Som lite kuriosa kan nämnas att via bannern längst ner på sidan har Lastbryggan en försäljning om ca 10.000kr/månaden. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det känns som den perfekta annonsplatsen för lastbryggan.com, varför sälja?
Lycka till hur som helst! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
![]() Næ, men hade varit intressant att veta varfør du vill sælja något som verkar så bra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grejen är den att jag hade mycket stora illusioner om onanera.se men tiden att fortsätta utveckla mjukvaran finns inte och med tanke på den potential som finns på sidan anser jag att det är bättre att sälja den om jag får "rätt" pengar.
Får jag inte vad jag vill ha så låter jag den naturligtvis snurra på och ticka försäljning på Lastbryggan. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad har du tänkt dig för pris?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad är det för maskin? Kan du lämna lite mer upplysningar? 150 k för en bra sajt är ju ingen omöjlighet, men lite mer info skulle ej skada.
![]() |
Svara |
|
|