FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Brukar ni lyssna på någon musik när ni sitter vid datorn och arbetar/surfar?
Kan samtidigt passa på och fråga vad ni har för favorit spelare, typ Winamp, Musicmatch osv.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alltid musik på , kan rekomendera i-tunes ,många bra stationer och där kan man även konvertera o importera o exportera till mp3 och olika kvalitéer. har bara provat för mac, men den finns ju för pc numera
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
jag har testat iTunes på min pc och var riktikt nöjd med den, kan inte riktigt minnas varför jag avinstalerade det. enda felet var att den var seg att starta och använda.. flyter nog bättre på en mac kan jag tänka mej. (en vacker dag ska även jag ha råd med en macintosh)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
jag brukar ladda stereon med pink floyd , dire straits, blues , rock,
men även ibland lite klassisk musik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
StreamingSoundtracks.com är ju min favorit kanal så den rullar en del. Annars är det mycket No Doubt, Dire Straits, Queen och faktiskt oroväckande mycket Hassan som rullar för tillfället
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
http://www.ministryofsound.com/Radio/Defau...ioschedule.aspx E-fm eller så låter jag BigBrather vara på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag lyssnar på en gnällande hund samt ljudet av rostiga maskiner som renoverar gammla förfallna balkonger.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Oftast några härliga boolegs av Eric Clapton, Pink Floyd, Dire Straits. Om inte så oftast deras officiellt utgivna skivor.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|