FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill varna er andra för Bidme.
Dom har köpt reklamplats hos oss på vetgirig.nu men betar inte för sig... =( Trots att dom upprepade gånger har sagt att dom ska betala enligt avtal så kommer det aldrig några pengar.... Nu får kronkalle ta detta. Det löjliga är att det är en skitsumma... Någon som har erfarenhet av dom - är det bara vi eller är det satt i system?? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var som ***, jag har en ganska stor deal på G med dem. Kanske borde ta det lite lungt.
Som sagt, vad vet ni andra om dem? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har haft liknande problem med dom. Väntar fortfarande på en del av den ersättning som vi har rätt till enligt en överenskommelse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förskottsbetalning kanske kan vara något.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bidme har varit på mig ett ental gånger om annonsering. Dom är väldigt påflugna och envisa vilket gör att jag var misstänksam mot dom. Tydligen hade jag rätt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visar sig att dom inte har bolag i Sverige.
Någon som vet om man kan driva in en faktura mot utlandet - hur i så fall? Får bli läropengar annars... Bara betalt i förskott för nya kunder i framtiden... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det var inga stora pengar och när man startar ett nytt samarbete vill man gärna vara snabb och smidig och tro gott om motparten. Men - som sagt - man får inse att man inte får vara allt för naiv... <_< |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tokbra att veta att de inte betalar för sig. De vill köpa plats hos mig också men då struntar jag i dom. Tack!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|