FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
beror väl lite på vad som står i ert avtal också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu är det skickat mot postförskott. Ska bli intressant att se om han hämtar ut paketet. Tack för tipsen...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
*försöker komma på vilka av våra avtal vi skulle kunna häva genom att hävda att jag varit tillfälligt sinnesförvirrad när jag skrev på*
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
I princip kunde du väl har ringt upp den instution han sitter på och frågat personalen om det kan vara okej att skicka till honom. De lär ju känna till om han blåser eller inte, eftesom det är de som kommer att gå till posten med hans pengar och lösa ut paketet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du har rätt att neka vilken kund du vill så länge som det inte är på grund av ras, religiösa skäl eller sexuell läggning. En fängelse- eller sjukhusinstitutionerad kan inte ses som en folkgrupp... För vi hoppas, hehehe...
Nåväl, vi har sålt, mot faktura, till ett par kunder som avtjänat relativt ordentliga fängelsestraff (ety de under flera år haft adress till ett par fängelse). Vi har inte haft några problem alls med dessa kunder och en har fortsatt vara kund efter att han frigivits och flyttat hem till sitt hemland långt, långt söderut... Med detta vill jag säga att man givetvis skall kolla upp sina kunder, att man kan kosta på sig att vara försiktig, men att en fängelsekund absolut inte behöver vara en opålitlig eller dålig kund. Vi har betydligt sämre erfarenheter av vanliga "Svensson"...
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi skickade som sagt med postförskott. Allt gick smidigt och smycket hämtades ut. Roligt
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|