FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Tänkte höra om någon kan rekommendera mig ett svenskt webbhotell som har stöd för ffmpeg, ffmpeg-php och mplayer? Alla webbhotellsägare här får gärna också höra av sig med ett erbjudande, om ni har eller kan tänka er att installera detta. Tack på förhand, Andreas Bard |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sajthotellet verkar ha någon Flash-tjänst. Om det rör sig om ffmpeg vågar jag inte svara på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för tipset, ska ta mig en titt.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
"Stöd för". Det är bara att installera själv i din homedir på ett riktigt operativsystem. Att webbhotell skulle låta sina användare köra sådana program har jag svårt att se då de kan vara riktigt cpu-intensiva.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ok. Ska ta mig en titt på det då.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Det bästa är att du frågar olika webbhotell vad dom kan erbjuda för extra tjänster. Vissa tillåter inget extra, andra är villiga att ställa upp med det mesta för ett rimligt pris.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du kommer nog få köpa någon dedikerad-server tjänst. Låter som du ska hålla på med videoenkodning, tror inte något vettigt hotell skulle låta dig göra det på burkar med andra kunder på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Andreas Bard
Hur har det gått i jakten? Är ute efter samma sak själv nämligen och har själv inte hittat något hotell som stödjer detta. Har du? Mvh Robert |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej Robert,
Nej, inget napp. Jag har valt ett lägga den på en av mina servrar som är hostade i USA. //Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||