Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Logotype

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-06-28, 10:51 #1
Crelle Crelle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Crelle Crelle är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2006
Hejsan!

Jag behöver någon riiiktigt duktig på att göra en logotype. Ta in på dig detta om du inte vet vad du gör för det måste bli perfekt. En enkel och simpel logotype dock, så så sätt bör det inte vara några problem.

Skall vara högupplöst i formaten jpg och cdr format.
Detta är en början av någonting som troligtvis kommer bli väldigt stort, vilket innebär att du kommer ha en hel del jobb i framtiden. Logotypen skall vara som bakgrund för dvdspelare och denna logotype du gör kommer att tillverkas en dvdspelare (sample) av.
Framtida jobb om allt går i lås är produktion av websajt, logotyper och annan formgivning.

Betalning: Självklart, logotyp 1 som skall vara till samplesen skall dock vara enkel så räkna inte med allt för mycket för den. Framtida jobb förslår jag en diskussion. Möjlighet till anställning. Inget krav på f-skattsedel utan det som önskas är en duktig och medgörlig partner för långsiktigt samarbete. Du bör dock vara grym på design, logotyper, flash, vanlig design. Ja du bör kunna snickra ihop någonting som är riktigt snyggt och proffsigt.

PM:a mig med information, referenser och kontaktuppgifter. Kontaktuppgifter såsom mail, telnr, msn, icq önskas för snabbare diskussioner.

Mvh
Crelle
Crelle är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017