FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Känns det som det saknas ngt på denna?
Är det ngt som ser konstigt ut? saknas? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Glöm dom artiklarna som ligger med det är standard OSC.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tycker den känns lite kul men ta bort den gula bakgrunden till att börja med. Den förstör mycket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Första intrycket när man kommer till sidan är jätteviktigt. Det är lite svårt att läsa blocken för att förstå vad siten handlar om men ändå tycker jag att den är kul och känns bra. Däremot tycker jag det passar med någon bild på en bebis - då kopplar man nog snabbare vad det handlar om.
-Mattias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Handlar sidan om att sälja doppresenter eller data prylar????? blir lite fundersam...... Jag tänker inte köpa en data mus till någon i doppresent ialla fall... för övrigt tycker jag att det ser bra ut, förrutom det gula,, ta bort det...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Gör gärna DOPPRESENT mer lättläst. Väldigt svårt att se nu.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Som sagt, det är bara demo produkter som ligger uppe nu.
Den riktiga sidan har lite mera dop inriktade presenter. =) Vi känner själva att det gula runt är lite väl mycket så det kommer att försvinna... Sen så kommer troligen att kategorierna att bli helt i lätt lästa klossar istället. men tack för era synpunkter, dom är en lite hjälp i rätt riktning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Såg bra ut, skulle ändrat på loggan dock.
Något som får folket att förstå att det står DOP-PRESENTER Började tänka på doping innan jag kom igenom texten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker att ordet doppresenter skall stå korrekt dvs doppresenter. Titta lite på vad folk söker på, så kommer du se att det är inga problem att vare sig förstå ordet eller söka på det.
Trevlig och tilltalande för övrigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Loggan kan dock vara skriven helt med klossar enl. mig... |