FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Se även Googles adwordsregler. Eventuellt varierar omfattningen på googles åtgärder från fall till fall. Edit: tog bort ev. känslig info om lastbryggan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Maila dem och be dem ta bort annonserna. Det är förmodligen allt du behöver göra.
Märkligt att de bara köper Lastbryggan och inte Martinshop också... Verkar inte vara så genomtänkt från deras sida. Så de tar säkert bort annonserna om du påpekar det för dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Frågade bara om dom tyckte att det var moraliskt ok att köpa en konkurrents namn? (Det var det ju inte) Då föreslog jag att dom skulle plocka bort det så att jag slapp anmäla dom till Google. Självklart sä var det ju inte ägaren som hade gjort det utan "en annan snubbe" som hade gjort det. :blink: Tog väl 3 min så var dom borta..., dom måste fått tag på "snubben" direkt. ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det hjälper ofta att fråga snällt. Kommer man med krav kanske de sätter sig på tvären istället.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
1. Varför har du gjort på detta sätt? 2. Hur kommer det sig att du gjorde på detta sätt? Förmodligen kommer fråga 1 sätta personen i försvarsställning medan 2:an ger en mer avslappnad person som svarar på frågan utan återhållsamhet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Nackdelen är att nån tredje "snubbe" kanske "råkar" lägga in ordet igen senare... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kommer det nån ny "snubbe" så får man väl kosta på sig ett lokalsamtal igen ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|