FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tror att den största anledningen till att du tror att ombudsföreningen är ett stort skämt beror på att vi är väldigt osynliga utåt. Jag hoppas att vi snart kan ändra på detta så att du får en inblick i vad vi gör och att det kan ändra din åsikt. Jag tycker att arbetet vi gör är mycket positivt och det är många frågor som vi driver mot IIS som skulle förbättra situationen för alla ombud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag kan garanterat dig och skulle kunna slå vad hur mycket pengar du är villig att satsa att den "nya" VDn är en vän till någon av idioterna på IIS. IIS är som riksdagen, avdankade gubbar som inte platsar på sina platser får nya titlar och nya arbetsuppgifter. Allt för kollektivet. Titta på östen, under alla hans år som ordförande tror jag inte han gjorde 1 vettig grej. Vad är han nu? Jo han är chef för bidragsgivandet. Han är mannen som godkänner vem som ska få pengar och inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag vet inte när du tittade på Sveriges riksdags sammansättning, men den är långt ifrån bara bestående av avdankade gubbar...
Personligen ser jag inga direkta fördelar med de kommande förändringarna, tycker det funkar bra idag... :-) Fast vi får väl se...
![]() |
Svara |
|
|