FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har gjort www.2pacfans.info. Hade tänkt sälja den med hela sidan. ( sidan har ett par buggar just nu när jag sabbade hela registreringssystemet men det fixar jag om nån är intresserad ). Domain + scripten d.v.s inte webhotellet eftersom det kör jag från en annan hemsida. Domainet är köpt hos loopia så det blir billigt för dig om du ska betala nästa faktura. Sidan innehåller: Press, Gästbok, Artiklar, ladda upp, Medlemmar, Hälsningsfras, PM, inställningar, bild, dagbok(kan jag lägga), m.m.... Byggd i PHP & MySQL... Säljes till högstbjudande. frågor? ta det via PM eller e-post. Glömde säga att domainet registrerades under 2006 så det har inte gått ett år än... Ha en bra dag! // 2pac fan ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
statistik? Antal medlemmar? Besökare per dygn osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
mediadream, antal medlemmar: 350st men databasen ska rensas och det kommer skickas ett auto-meddelande till medlemarna att registrera på nytt. Besökare per dygn: 234 Besökare per månad: 763
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det var inte mycket. Dåligt/ fult domännamn, dåligt med besökare och du kommer säkerligen tappa en heldel medlemmar när du rensar... jag skulle inte ge mer än en tusenlapp för rubb och stubb, absolut inte mer.
-Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som sagt e-posta ifall ni är intresserade....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
"Besökare per dygn: 234 Besökare per månad: 763"
Eh, va?
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj det skulle vara 134...sorry..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Vad jag vet så är 134*30=4020 besökare. Eller är det kanske något jag missat? :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
men det varierar ju...den kanske är alltid det kommer 134 besökare per dygn..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
EDIT:
Ännu en gång har jag talat först och tänkt sen. Tips till ghaith - räkna ut medelvärde! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|