FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan!
Jag har råkat ut för något mycket mystiskt. Jag har sett att det registrerats besök på mitt statcounter-konto som inte alls kommer från min egen sida, utan från en medlemspresentation på en community vid namn snuttis.se. Själva sidan som min statcounter-kod ligger på är: http://userfiles.snuttis.com/1030000/1030437/? Den ingår i ett frameset, därav avsaknandet av meny och liknande. Jag tycker att det här är jättemysko. Hur kan det komma sig att det blir så här? Jag ska givetvis kontakta ägaren/ansvarig av communityn och be dem åtgärda det här. Är det fler som varit med om något så här helsjukt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan det vara så att bruden som har den sidan inte kan mycket om html och vart inne på din sida. Klippt och klistrat kod för att få en egen räknare utan att fatta hur det funkar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() edit: lade till [quote.] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men titta i statistiken och se hur många extra som kom idag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kort och gott så är det ett wysiwyg verktyg som tillåter klipp & klistra möjlighet. Det personen ifråga har gjort är att hon besökt din sida och sett någon bild eller liknande och hotlinkat denna. Och sedan tagit bort denna vid ett senare skede. Jag raderar personens presentation och tar bort därmed bort koden ifråga. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|