FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Read Only
|
Egenreklam IGEN!
Var snäll läs reglerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
|
|||
Medlem
|
idag kom pengarna tillbaka från loopia.. dock hade de inte vett att betal ut pengar via bankgiro så pg-utbetalning kostar 30kr att få ut pengarna på ... Loopia kunde lika gärna lägga på 30kr på varje utbetalning!!
INGEN kund ska drabbas av deras inkompetens med att regga eu-domäner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Har du tex. Föreninssparbanken så går in på närmaste kontor och lös in den. Se bara till att sätta in pengarana på konto i föreninssparbanken så är det gratis. Vet inte om andra banker har detta men skulle nästa tippa på att någon annan också kör lika. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick oxo en utbetalning i posten. Men jag funderar allvarligt på att flytta alla mina domäner och säga upp webbhotellet baserat på Loopias ovan nämnda inkompetens med att registrera .eu-domäner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm jag har inte fått några pengar på mitt kort än :-) kanske dröjer lite innan det syns
.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Självklart ska man få pengarna tillbaka till sitt konto inte behöva betala för att få ut pengarna eller man ska inte ens behöva gå tillbanken eller röra på sig för få dom.
Visst kan man vara sur för dom inte klarade av hantera domän registreringarna men att inte få ut pengarna på vettig sätt är ännu värre. Fast är alltid osmidigt med förskotts betalning av domäner och att dom blivit tagna redan när väl pengarna kommit in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||