FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Har leid inn en oversetter som skulle ha gjort dette på en bedre måter. Fint om du sender meg en PM med de feilene du ser. Takk for at du sier i fra
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Emailadvert.se som ägs av Cash är bluff?
Registrerade mig där för längesen, tänkte att det var värt ett försök. I början var jag väldigt aktiv, så jag fick runt 20 värvade medlemmar, och jag tjänar 5öre per e-mail som dom läst. E-mails som jag läst tjänar jag 50öre på. Nu har det gått ett tag, så jag får för mig att logga in och kolla konto-statusen, som måste vara minst 200kr vid det här läget eftersom dom varit så aktiva med mail utskick. Men mitt lösenord funkar inte, testar med "glömt lösenord" men får svaret att jag inte existerar i medlemsbasen... Blivit raderad för att jag nådde 200kr's gränsen för utbetalning? 60% av mail utskicken var angående sajter som Cash äger... Kanske kom han till insikt att det inte var så lyckat att göra massa reklam för sina sidor och sedan betala för det också? Utbetalnings gränsen på Linkad.se är 1000kr... Vad händer när man når den? "Försvinner" man ur databasen då också? Kan någon här bekräfta om att ha fått utbelning av någon av Cash's verksamhet? Har försökt skicka mejl, men får inga svar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du ikke klarer å logge inn så send meg en PM så kan jeg hjelpe deg med dette. Ser ikke poenget i å legge ut slike innlegg når du ikke selv har noen erfaring med manglende betaling . Tjenestene har vært i Sverige i over ett år nå, og det er ingen som ikke har fått betalt til nå. Til nå er det mange som har fått betaling både på Emailadvert og Linkad, også webmasters her på WN. Når det gjelder det at man reklamerer for egne websider innimellom, så kan jo dette umulig være noe problem.
Neste gang du skal lansere slike konspirasjonsteorier, så kan du gjerne undersøke saken litt først. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Guest
|
Hej, nu var det rätt länge sedan någon skrev i den här tråden. Men jag är fortfarande intresserad av hur det gått för er?
Någon som använder linkad aktivt? Har ni fått utbetalt? Blev godkänd av dem igår, men efter informationen i den här tråden blev jag lite osäker på om jag ska börja med detta program. Hör av er! |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |