FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
hongkongmarket.biz
panodil.com mysexypartner.com internetdate.se xassa.com backpacktravelling.com Domännamnen säljes till högstbjudande, dock lägst 100 SEK för .com och 200 SEK för .se Ev. ägarbytesavgift och moms betalas av köparen. Irrelevanta kommentarer undanbedes vänligt men bestämt. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du några inkomster/statistik på domänerna?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
M.R: Se PM
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Bjuder 500 kronor för internetdate.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
tartareandesire: Låt då "alla" avgöra det. Och låt mig avgöra om jag vill publicera statistiken här eller skicka den till intresserad köpare. Det är väl ändå i dennes största intresse som vill köpa ett domännamn eller två, och inte "alla"s intresse som inte är intresserade av att köpa utan bara är nyfikna. Gör som ToBad, lägg ett bud och visa intresse och jag kommer att göra samma sak. En affär ska vara en win-win situation, och jag har inget att vinna på att lägga ut mer info om dessa domäner än jag gjort och som bl.a ToBad har begärt.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bjuder 600kr för internetdate.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Eftersom det nu blivit budgivning på internetdate.se så råder nu att den som bjuder det högsta budet senast klockan 15:00 idag den 14/4 vinner budgivningen. Budet måste öka med minst 100 SEK per bud.
Öppen budgivning kommer att ske, detta så att ni kan se vad som bjudits senast. Dock kommer sista budet och försäljningssiffran förbli dold. |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Guest
|
Klockan 1330: Budet ligger på 600 för internetdate.se
|
||
![]() |