Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Silktide

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-04-13, 08:30 #1
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2005
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar

Reg.datum: Nov 2005
Hej,

Fick tipset om Silktide här på WN för ett tag sen och var väldigt nöjd då jag letat efter något motsvarande ett tag. Jag har följt vissa råd som maskineriet gett mig och som verkade vettiga. Tex att byta ut min table-layout till CSS (som alla pratar om härinne också för den delen).

Efter att ha gjort en hel del ändringar verkar det fortfarande visa att jag har Table-layout på mina sidor vilket jag inte har...annars verkar den uppdatera riktigt bra. Har ni andra motsvarande erfarenhet av Silktide? Finns det några motsvarigheter till Silktide som man kan kolla med?

Ett annat problem jag får är att jag tror inte Silktide fattar att jag redirectar min sida till en underdomän (vilket jag gör i php med "header location"). Alltså besökarna hamnar direkt från www.doman.com till www.doman.com/swe/ eller www.doman.com/eng/. Betyder det att Google gör samma sak? Är det en dålig ide generellt att göra en sån redirect?

Det blev många frågor nu Kort: Hur bra är Silktide och Funkar redirecten?
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017