FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Fylking ringer till Jajja
![]() Fick inte tag på "Emil".. fortsättning följer imorn... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tid?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl på Lunchtimmen va?... Gerth ringer upp företag efter att pratat med folk som känner sig blåsta av någon anledning..
www.rixfm.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är det dags för Fylkings lunchlåda igen, fortsättning på gårdagens jakt efter Jajja.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
hur gick det då?
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jajja skulle betala tillbaka de pengarna som de fått, varför jajja inte talade om för deras kund att de inte kom åt hans hemsida framgick inte.. kanske har all personal hos jajja foliehattar på så att kunden inte kunde läsa deras tankar..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jajja kom inte åt kundens webbsidor p.g.a att leverantören vägrade släppa uppgifterna. Därför kunde inte Jajja utföra det jobb dom utlovat. Att kunden betalat ca 10000kr för ca tio månader sedan och fick tillbaka dom först nu var väl det stora problemet antar jag. Kunden fick aldrig se något resultat från Jajja och ville ha pengarna åter...
Jajja tycker dom haft en bra dialog, medans kunden inte tyckte det. Hur som helst så verkar Jajja nu betala tillbaka pengarna till kunden och allt är väl avslutat då. Min uppfattning är dock att Jajja verkligen försökt ställa allting till rätta, medans kunden tyckte mer synd om sig själv. Gerth Fylking var ju också väldigt inställd på att Jajja var den felande parten och var ju inte jättekritisk mot den stackars kunden... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nja, om Jajja inte kunde utföra sitt jobb så borde de ha betalt tillbaka pengarna direkt.
Att kunden inte uppmärksammade problemet förän efter 10 månader är inte så underligt. Många kunder har ingen aning om vad de köper, de vet inte riktigt hur de skall kolla om något jobb är utfört etc. Jag tycker att det är Jajjas ansvar att guida kunden rätt och tala om för henne/honom vad de skall göra, vilket resultat man kan förvänta sej och framförallt, vad det hela går ut på. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|