FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Inte uppe i några enorma summor men visar ändå att om man ligger i så går det allt bättre och bättre:
http://www.tylercruz.com/flash.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Den var härlig... Kanske man kan byta ut sin 30-åriga volvokombi någon dag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag blev inte så inspirerad.
Var är ferrarin och varför bor killen i en lägenhet som ser ut att tillhöra en hemlös? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Så fett såg han inte ut att ha det, men kul för grabben att han lyckas leva på det.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker ni missar poängen, hur många av er hade det så pass "bra" i hans ålder?
Jag skulle säga, INGEN. Tack, det var allt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Oavsett hur "bra" jag hade det i hans ålder gjorde jag i alla fall ingen flashfilm om hur grym jag var på att göra internetbizniz.
Extra tacksam är jag att över att jag inte samtidigt slängde in bilder på min "grymma" Toyota, flickvän med stora bröst (för att göra alla andra internetnördar avis?) och svinstia till lägenhet? Självdistans? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Som jag skrev, han är inte uppe i några stora summor än, det inspirerande är som många skriver att han trotts endast 22 år fyllda kan leva på sina webbsidor, betalar hyra, bil osv genom sidorna.
Han har för övrigt som mål att nå upp i 10 000 dollar i månanden till september i år, når han dit så börjar det ju se riktigt bra ut. Snittet han skriver om är snittet på de senaste 6 månaderna och det inkluderar INTE försäljning av webbsidor (vilket man ser i filmen att han sålt för ca 30 000 dollar under 2005) utan endast reklamintäckter. Senaste 3 månaderna har han legat runt 8000 dollar i snitt har jag för mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag tycker inte han utmålar sig grym, utan utmålar mer vad MAN kan göra, vilka möjligheter det finns! Hehe, det som inte står i flashfilmen är att det är hans syrra. :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Trevligt att se att personen i fråga är nöjd med sin tillvaro. Det är väl bara att glädjas för honom. Men jag förstår inte vad som är så himla speciellt med vad han tjänar. Han nämnde att han tjänar $4639 i månaden, eller $55668 om året. I USA är det ju ingånglönen för en civilingenjör i datateknik. Varken mer eller mindre.
http://secure.salary.com/jobvaluationrepor...lary-range.html Men som sagt, det faktum att killen känner sig nöjd med sin tillvaro och vad han tjänar är väl ändå det som är huvudsaken i sammanhanget, så det är som sagt bara att glädjas för honom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||