FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Finns det något sätt att göra så att AdSense länkarna (och även de disskuterade värva-länkarna) öppnas automatiskt i nutt fönster? Eller är det överhuvudtaget tillåtet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Ok, så det är förbjudet. Tack för snabbt svar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Läs det finstilta, det är tidsbegränsat så räkna inte med att få några 100 dollar om inte ni värvar större aktörer.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
Jag vet, men Daniel29, oroa dig inte, jag hinner
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Vad gäller när man ska ta ut pengar till svenska bander från AdSense-kontot? Vilken är minimigränsen? Vikka utbetalningsalternativ? Vilka ev. extrakostnader tillkommer?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Allt står på Googles sida.
Minimigräns är som vanligt $100, annars sker ingen utbetalning Check eller banköverföring Inga extrakostnader (vet inte om man får bra kurs men det bestämmer ju inte google) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Citat:
Det är att stänga ner kontot och begära de små pengar man har att skickas någonstans. Detta är väl kanske bara något man gör ifall man gett upp, eller byter :unsure: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Vet inte riktigt om det här är rätt tråd att posta i men det känns inte värt att skapa en ny tråd för denna fråga.
Jag undrar var jag kan anmäla en sida som fuskar med Google AdSense? Finns det något formulär att fulla i? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|