FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej!
Jag har köpt rättigheter och översatt ett dokument skrivet av en av världens främsta internetmarknadsförare, Mark Joyner. Enkelt uttryckt demonstrerar han vilka metoder han använt för att experimentera sig fram till effektiv marknadsföring på internet. Jag behöver nu en partner för lansering av detta dokument i Sverige. Jag söker någon som har kontakt med många svenska internetentreprenörer eller marknadsförare som använder internet. Om du har ett nyhetsbrev eller säljer produkter inom något relaterat ämne kan det vara dig jag söker. Mer information om dokumentet finns på: www.scy.se/ciim Jag kommer bara att sälja 500 exemplar av dokumentet. Jag bedömer att värdet på informationen minskar om det blir för många dokument i omlopp. Detta gör att jag troligen endast kommer att behöva en enda partner till hela projektet. Som partner får du en ersättning på ca 35% av försäljningspriset, alltså 543 kr/st för de första 350 exemplaren. Allt du behöver göra är att skicka ut ett mail till dina kontakter. Jag kan även erbjuda en speciell bonus till de kunder som kommer genom dig. Om du känner att du är den lanseringspartner jag söker, skicka ett mail till mig på [email protected] så kan vi diskutera vidare! Vänliga hälsningar Tomas Ullberg Scy Network Kaffe? tomas.ullberg.se Programmering? www.scy.se |
|||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|