FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej den 25:e februari gjordes en utbetalning till mitt konto på affiliator. Jag har inte fått pengarna ännu och nu undrar jag om jag angivit fel i utbetalningsinformationen.
Typ Bankkonto Minimum utbetalning 1000.00 Bank Swedbank Kontonummer 903***5930 Clearingnummer 81661 Har aldrig haft problem med några utbetalningar på någon annan sida men nu undrar jag vad som är fel? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan ta lite tid ibland.
Har du pratat med affiliator ens? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Fel att kontakta Affiliator först innan du skriver här?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Dem kommer inte svara nu på kvällen ändå, hur som helst så skrev jag till dem för någon timme sen nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Pengarna lär dyka upp på ditt konto senast idag. Jag kommer få en rapport från ekonomi över alla utbetalningar sunder dagen. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tar tid. Jag vet inte varför med från att TD, Double och Affliator säger att de betalat brukar det kunna dröja upp till en vecka innan pengarna dyker upp på mina konton i alla fall.
Jag har inte sett till pengarna från senaste utbetalningen ännu, men de dyker nog upp inom någon dag.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Processen ser ut så här:
1. Vi genererar en utbetalningsfil som vi sedan skickar till ekonomiavdelningen 2. Ekonomiavdelningen skickar sedan denna fil till banken 3. Banken skickar filen till BGC 4. BGC Skickar ut alla pengar till respektive mottagare 5. BGC Skickar rapport över lyckade/misslyckade betalningar till banken 6. Banken skickar rapport till oss Det vi försöker göra är att få iväg betalningen så snabbt som möjligt, vi måste dock vänta in så många fakturabetalningar som möjligt innan vi genererar utbetalningarna. Vi har infört möjlighet till förbetalning av en klumpsumma som vi sedan räknar av fakturorna nu så att vi snabbare ska få in pengarna och snabbare ska kunna betala ut till er publishers. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Banned
|
Steg 1 & 2 i den där lista tycker jag ser ut som att det kan optimeras lite
![]() Steg 1 : Skicka direkt till BGC eftersom Steg 1 - 2 ser ut att vara en flaskhals |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan inte annat än att hålla med, vi gjorde tom. en sådan implementering med MAA(Kommer bytas mot HMAC under 2008) som förändringsskydd men för närvarande är vi tyvärr hänvisade att skicka filen via vår bank.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|