FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi håller på och förbättrar vår TV-guide på våra stadsportaler och har skapat en egen sajt som hanterar alla tablåer. En extremt enkel design. Är den ok? Är det för lite information? Vad måste man ha på en TV-tablå egentligen? Är detta format - som är det vanligaste - verkligen det enda möjliga i webbmiljö?
http://www.tvrutan.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför har du en massa tomma positioner överallt?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Slarv i IE men åtgärdat nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Minimalistiskt, stilrent, rakt på sak!
thumbs up! edit: bookmarked. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag håller med föregående talare, den bästa utformningen av en TV-tjänst som jag har sett hittills.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Suveränt, enkelt och bra. Möjligen att man skulle kunna välja vilka kanaler som visas.
Loggan skulle det kunna jobbas lite mer på enligt mig, men smaken är som baken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ren och trevlig.
Showview kanske är en bra feature. Jag vill gärna se en variant som fungerar för mobiler. Det behövs inte så mycket imo, för att få det att fungera. Det räcker nog med en meny högst upp med ankarlänkar till kanalerna samt ankarlänk under varje kanal som gåt högst upp. Gärna access-nycklar så att man kan växla till nästa/förgående kanal med en knapptryckning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt trevlig sajt. Det enda jag saknar är möjligheten att välja ut fåtal kanaler. Skulle också vara trevligt om det kunde vara ikoner inlagda framför alla filmer, nyheter osv, skulle vara lättare att få en snabb överblick då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tycker sidan sluker än på nått sett byt font den är alldeles för hård och några grader mindre svart---grå ....
antagligen så är det fonten eller så är det färgen? allt flyter ihop på nått sätt skärma av med kanske färger under respektive logo alltihop är för ihop tryck för nära varandra... alltså sajten är helt okej men en finputsning skulle behövas .. tja ....... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Länka loggan till index, när jag är inne på Om så vill jag gärna trycka där för att komma tillbaka.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|