FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vet ej om det är tillåtet att posta sånt här men Melta.se kom med i en krönika i Aftonbladet Pryl tillsammans med CoolStuff.se vilket jag tycker är väldigt kul eftersom vi är bra mycket mindre än Coolstuff
![]() Perfekt lägligt till helgen också, nu har man ju ett skäl att festa och dricka bubbel :P http://www.aftonbladet.se/vss/pryl/story/0...1118907,00.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
bidde det några fler besökare då? Eller det kankse är för tidigt ännu?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sitter faktiskt i spanien och latar mig så jag har inte kollat ordentligt, men min kollega sa att vi faktiskt fått en trevlig liten boost ^^
Jag håller tummarn på mer publicitet såklart, men aftonbladet tyckte jag var jäkligt kul, speciellt när vi inte hade en aning om det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Grattis! Speciellt glad måste man bli när man inte ens arbetat med att få uppmärksamheten
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Grattis mannen! Jag kommer ner och dricker skumpa med dig när du kommer hem =)
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul! Måste vara riktigt skönt med lite gratisreklam...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Grattis! Gratisreklam i från en sådan stor sida är alltid fint.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Ahh. läste artikeln faktiskt och funderade just på om det var en duktig PR konsult som låg bakom eller om det var spontant. Alltid kul!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|